Ändra befintlig order
Kan jag ta bort eller ändra min order?
Det går bra att ta bort enskilda produkter eller en hel order förutsatt att ordern inte har plockats av vår personal på lagret eller är skickad.
Har du som kund redan fått en avisering om att din order är skickad är det inte längre möjligt att ta bort eller ändra i ordern.
Observera att produkter som är märkta med "specialbeställning" är bindande och går därför inte att makulera.
Observera att om ordern redan är skickad så behöver du hämta ut din order samt skicka den i retur till oss. Observera att det tillkommer en returavgift.
Kan jag lägga till en produkt i min order?
Om du önskar att lägga till eller komplettera din beställning (oavsett betalsätt) ber vi dig att kontakta vår kundtjänst som hjälper dig vidare med kompletteringen.
Leveransändringar
Om varorna packas av vår personal på vårt lager eller om varorna har lämnat vårt lager är det inte möjligt att genomföra kostnadsfria ändringar i din beställning. Därför är det av stor vikt att du alltid dubbelkollar att informationen i din beställning är korrekt.
Om det av någon anledning krävs ändringar efter detta kommer DHL/Postnord att tillämpa en ombokningsavgift på 295 kr, till exempel för ändring av telefonnummer.
Om varorna ska levereras till en annan adress tillkommer en ombokningsavgift på 295 kr. För att ta bort ID kontroll på en pågående leverans tillkommer en ombokningsavgift på 295kr.